zondag 24 februari 2008

Wekelijkse schets CREANIJN

Begin januari is vicky ( creanijn ) begonnen met een wekelijkse schets op de blog te plaatsen. Echt een aanrader kijk maar eens : http://creanijn-sketches.blogspot.com/
Iedere maand word er een winnaar geselecteerd en die krijgt dan een waardebon van 5€ waar je leuke scrapspulletjes kan kopen bij vicky.

Vanaf dan ben ik nog meer verslaafd. Nu scrap ik wekelijks een layout af, waar ik vroeger soms een tijdje over deed wegens tijdgebrek. ik kijk er iedere zaterdag naar uit om de nieuwe schets te zien.

Nu heb ik geen excuses meer. Mijn LO moet de vrijdag af zijn. ( voel mij precies terug op school, waar ik mijn taken afgewerkt moet indienen) Maar vind dit zo leuk dat ik het met alle plezier doe. En : het is een beetje ontspanning en mijn foto's verminderen. Alhoewel verminderen, die van vroeger toch een beetje, want sedert ik scrap bestel ik meer en meer foto's in verschillende formaten, daar werk ik het liefst mee.

Dit waren de inzendingen van de maand januari.
Ik werd de gelukkige winnaar van de maand januari, met mijn tweede schets. Nummer 13 heeft mij geluk gebracht. Dank u wel vicky voor mijn cadeaubon.


inzending nummer 1


inzending nummer 2 + Winnaar maand januari



inzending nummer 3


inzending nummer 4

OP NAAR DE VOLGENDE MAAND






1 opmerking:

Gwen zei

Heyhoooo !
Leuke LO's die je gemaakt hebt...
Ik heb jouw blog ook bij mijn favo links gezet...

groetjes