zaterdag 23 februari 2008

Eerste scrapopdracht

De eerste scrapopdracht die ik aanvaarde was deze van essies scrapbookshop.
Op haar site zag ik bij de Decembertas.
Aan de hand van de ingezonden Layouts van de zomerbox vond ik het voor mezelf een uitdaging om te doen en heb ik er een besteld.
Wat hield de decembertas in : Enkele leuke scrapartikelen werden opgestuurd met het thema december en 6 bijpassende scrapopdrachten. Je mocht enkel hetgeen gebruiken die in de doos zat en daarvan moesten er minimaal 4 van deze opdrachten worden ingediend.
Bij iedere LO word je naam dan in een grabbelton gegooid en de eerste 3 worden beloond met een leuke prijs, de andere deelnemers krijgen een kortingsbon van 10%om te besteden via essies scrapbookshop
Toen ik het pakketje kreeg wou ik er onmiddelijk aan beginnen, maar ik vond geen passende foto's voor het thema december. Oei oei, dat begon al goed. twee foto's kon ik gebruiken dat was natuurlijk niet voldoende. Maar niet getreurd, dan maar wachten hé, en in december , ja natuurlijk : veel foto's gemaakt. Als ik eenmaal mijn camera in handen heb weet ik van geen ophouden. Fotografie is ook een van mijn verslaving. Foto's en foto's werden er gertrokken om mijn scrapodrachten te doen slagen. En vind ze persoonlijk geslaagd
Ik vond het een leuke ervaring en heb veel van mezelf geleerd en geexpirimenteerd met dingen die ik normaal zelf niet zou kopen.
HET RESULTAAT VAN DE DECEMBERTAS :

Geen opmerkingen: