donderdag 28 februari 2008

Wekelijkse schets CREANIJN Februari

Ziezo, we zijn alweer het einde van de maand en morgen moeten alle schetsen van de wekelijkse schets http://creanijn-sketches.blogspot.com/van creanijn ingezonden zijn . Zaterdag is er dan terug een gelukkige winaar van de maand februari die een bon krijgt van 5€ om mooie scrapspulletjes te kopen bij Vicky.


Gisteren nog de laatste afgewerkt, maar toen ik een foto wou nemen bleek de batterij plat, dus kon ik het pas vandaag doen, aangezien de lader van de batterij op mijn werk lag ( alee dat dacht ik toch )Ik was eventjes in paniek, want ik vond de lader nergens terug, en ik kon geen foto nemen van mijn zevende layout. Thuis ook alles onderste boven gehaald om de lader te zoeken, en wat bleek, hij lag gewoon op de bureau. Amaai zeg, het had een hond moeten zijn, ik was al verschillende maal erdoor gebeten, hij lag gewoon naast de computer. Was wel héél opgelucht.

Het is mij dus ook gelukt om alle Lo's af te hebben van deze maand en natuurlijk was mijn zoontje terug mijn favoriete scraponderwerp .
Zie hier het resultaat:

Inzending nummer 4








Inzending nummer 5








Inzending nummer 6








Inzending nummer 7








OP NAAR VOLGENDE MAAND ( sta al te popelen om eraan te beginnen )

Geen opmerkingen: