dinsdag 21 oktober 2008

UPDATE creaties september

Wat vliegt de tijd razendsnel voorbij.
Ik wil jullie nog even nog mijn creaties van september laten zien

Schets 36 : Als er een glijbaan in de buurt is vind je onze Senne er zeker op terug








Schets 37 : Sacre coeur van onze trip naar Parijs. Vond het daar PRACHTIG.








Schets 38 : joepie nog eentje voor mijn album van Parijs .








Schets 39 : Deze moet ik nog een beetje afwerken, heb momenteel problemen met de computer om een tekstje uit te printen. Maar hij word zeker nog afgewerkt. Hier was Senne 1 jaar oud. Had toen nog geen spiegelreflex, dus een beetje foto's.
Toen hij 2 jaar werd had ik mijn digitale camera, en werden er honderden foto's getrokken die ik via my photobook heb laten in een album plaatsen. Van zijn 3 jaar moet er nog één worden gemaakt. Ik laat mijn creatie van zijn 2de verjaardag eens zien.








Geen opmerkingen: