woensdag 4 juni 2008

Meimaand overzicht

De meimaand was een drukke maand, en die is weer voorbij gevlogen. Ook niet veel tijd gehad om op de computer te zitten, maar hier ben ik alweer.

Want er tijdens de maand mei van scrapgebeuren was kon ik nog redelijk goed volgen, enkel de afwerkingetjes lieten op zich wachten , dus ben ik deze week volop bezig met mijn LO's aan het afwerken, want vorige week werd alweer de laatste schets van mei gepubliceerd.

Maar ik heb wel enkele leuke herinneringen aan mei overgehouden, zo ben ik samen met mijn zus en Barbara naar Udo geweest, het was echt super, en hebben veel gelachen.
De week erna was het moedertjesdag en heb ik van mijn zoontje een leuk geschenkje ontvangen dat hij heeft gemaakt in school.
En jaja de derde week was het YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SCRAPBOOKDAG :-) de ganse dag hebben we ons kunnen uitleven met schetsen, schetsen en nog e keer schetsen, we werkten zodanig goed door dat we nog wat verder gingen met de andere schetsen van Vicky.( heb ze wel nog niet volledig afgewerkt ) Het was een hele leuke dag en heb enkele mensen gezien waarvan ik de blog kende maar nog niet had ontmoet.
De week daarna ben ik samen met mijn gezin naar plopsaland geweest, aangezien de mama's met de dag allemaal gratis binnenmochten hebben we er uiteraard van geprofiteerd en hebben we er een leuke dag van gemaakt met ons drietjes



Oh ja , mijn creaties laat ik jullie zo vlug mogelijk zien, zal nog vlug de finishing touch aangeven.

groetjes

Geen opmerkingen: