donderdag 1 mei 2008

Als de kat van huis is...

Gisterenavond was Sven gaan kijken naar de volleybalmatch roeselare - maaseik . En terwijl manlief weg was en zoonlief in dromenland lag heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om te SCRAPPEN. jaja, als de kat van huis is dan is het lekker lang scraptime. Ben direct begonnen aan mijn schets 17 van de wekelijkse creanijn schets (http://creanijn-sketches.blogspot.com/ ) want schets 16 had ik vorige week al klaar, maar nog geen tijd gehad om ze op de blog te plaatsen,dus hebben jullie dubbele schetsen tegoed.
Ik ben terug in de oude doos gedoken achter mijn foto's. Toen ik begon met scrappen zo'n bijna 2 jaar geleden heb ik me voorgenomen een mooie scrapalbum te maken van Senne over zijn geboorte en zijn doop en intussen is deze nog niet af, want nadat ik het scrapviruss te pakken had begon de verder verslaving om foto's te nemen en deze dan te scrappen.
Voor schets 16 heb ik dan eens terug gebruik gemaakt van deze foto's en hopelijk geraakt mijn album toch eens af.
Ook bij schets 17 hetzelfde verhaal. Ben bezig aan een scrapalbum over ons dagje plopsaland van een tijdje terug ( 2006 ) jaja thats me... met 101 dingen tegelijkertijd bezig zijn. maar heb eens geen dubbele layout gemaakt maar 2 aparte : 1 voor in mijn plopsalandalbum en 1 gewone.
Tijd om mijn creaties te laten zien die natuurlijk ook meetellen voor de challenge

schets 16










schets 17













1 opmerking:

kristelc79 zei

Ge zijt weer goed in de weer geweest precies. 't Staat bij mij weer effe op een lager pitje, moet nog aan de schetsen van de ze maand beginnen. Ach, zaterdag zal 't wel weer vooruit gaan. Ik ga wel vroeger moeten vertrekken, wegens verplaatsing van de voetbal.