zaterdag 5 april 2008

Waar een SCRAPBOOKDAG allemaal goed voor is

Op de vorige scrapbookdag bij Vicky hebben we een Paperbagalbum gemaakt.( voor diegene die het eens willen zien verwijs ik jullie door naar de site van Vicky( www .creanijn.be) want de mijne is jammergenoeg nog niet afgeraakt)

Vond dat héél leuk om te doen ,dat ik nog een paar zakjes bij Vicky heb aangeschaft , en heb bij ons ook enkele zakjes gekocht maar dan witte om eens een ander effect te hebben. Amaai ze zaten per 100 dus ik kon alleszins nog een paar albumpjes maken.
Maandag is Senne 3 jaar geworden! ( Het vliegt veel te snel voorbij) en op school mogen ze altijd trakteren voor hun verjaardag. Daarmee dacht ik aan de paperbags die ik heb gekocht en waar ik er toch genoeg van heb. Vandaag heb ik er mijn werk van gemaakt.

Aangezien het maandag terug school is en morgen geen tijd zal hebben aangezien ik moet werken ben ik deze middag in actie geschoten en mij achter de computer geplaatst. Heb een foto van senne (van zijn verjaardagsfeestje )+ wat tekst in elkaar gestoken en gedrukt op de paperbag, dan enkele snoepjes erin en vastgemaakt met een knijper en Senne kan ze maandag aan zijn klasgenootjes uitdelen. Hij was er alleszins zéér blij mee.

Waar een scrapbookdag toch niet allemaal kan voor dienen hé. Had ik deze niet, mocht ik alweer op zoek gaan achter andere zakjes en had ik misschien geen origineel resultaat.



1 opmerking:

Creanijn zei

Amai, leuk geworden zeg, daar gaan de kindjes wel blij mee zijn.

En ik weet dat die paperbags altijd per zoveel verpakt zitten, dus ja, heb er ook nog veel op voorraad hoor!

ben benieuwd wat de reacties waren op de tractatie!

Groetjes,
Vicky