donderdag 3 april 2008

Eindelijk Klaar met mijn layouts

Jullie hebben nog veel van mij tegoed want het is een tijdje geleden dat ik nog iets op de blog plaatste, maar Maart was een hele hele drukke maand dat ik er maar niet geraakte om mee te doen aan de wekelijkse schets.Sorry daarvoor. Maar...Gisterenavond en vanavond heb ik extra door gewerkt om aan mijn layouts te werken en.... Het is gelukt YES Vlug vlug doorgemaild naar Vicky, want vanavond sluit ze af. http://creanijn-sketches.blogspot.com/

Mijn creaties Van MAART:

Schets 9








Schets 10








Schets 11








Schets 12








Schets 13





3 opmerkingen:

Creanijn zei

Ze zijn weer allemaal stuk voor stuk leuk geworden hoor! Hihi, je hoeft je niet verplicht te voelen natuurlijk, maar ik ken dat: je neemt je voor iets te doen, en als puntje bij paaltje komt dan net geen tijd. Maar ik ben blij dat je je best doet om wekelijks een layout te maken met mijn schetsen. 't doet altijd deugd te zien dat mensen ze tof vinden en uiteraard ook graag gebruiken!
Groetjes,
Vicky

Babs zei

Je lo's zijn heel mooi geworden hoor!!! tot de volgende

pruts zei

wow wat een hoop lo's !!!!
ik kan er geen favoriet uitkiezen, ze zijn allemaal prachtig !!!!

oh ja, ik kom de eerste zaterdag naar de scrapdag van creanijn !!