zondag 26 september 2010

Oei oei oei , mijn scrappen staat tegenwoordiger op een héééééééééééééllllll laag pitje. Daar mee dat jullie op mijn blog niets van nieuws horen.Druk druk druk. Wat is het toch een verschil met 2 kids in huis, en aangezien mijn scrapgerief in Mats zijn kamer ligt is het moeilijk om daar 's avonds te komen. Ik beloof dat ik mij zo spoedig terug plaats neem achter mijn bureau om wat scrapprojecten uit te voeren, want onze kleine Mats is intussen al 1,5 jaar en is nog niet gescrapt geweest :-(((( Jammer genoeg kan ik ook niet deelnemen aan het scrapweekend :-(((((((( Ik had gehoopt dat ik daar mijn scrapavontuur terug nieuw leven in kon blazen, maar tevergeefs.
Ik hoop dat jullie soms nog even komen piepen om mijn werkjes te bewonderen, beloof jullie alvast om zo spoedig mogelijk iets te posten.
Vele groetjes
Virre

Geen opmerkingen: