zaterdag 14 februari 2009

Award en Getagged

Heb van Babs volgend Award gekregen, en ze heeft me getagged Dank u wel


Award : Ik moet ze doorgeven aan 5 andere fantastische Blogs. Ik vind dat iedereen een Award verdiend die creatief bezig is.

Chantal , Karin , Denise , de wekelijkse schets , Liesbeth


Getagged : Je gaat naar de map afbeeldingen op je computer, opent het 5de mapje en plaatst de 5de foto op je blog. tot slot vertel je er een verhaal bij, en daarna tag je 5 personen. Ik neem dezelfde personen aan wie ik een award heb gegeven.


Daar gaat ie dan

Het vijfde mapje gaat over de bouw van onze garage. We hebben deze zomer begonnen aan het bouwen van onze garage. Nog steeds niet af, maar beetje bij beetje zullen we er geraken.

1 opmerking:

denise zei

Hallo Virginie,
bedankt voor je award en de tag. Dat kende ik niet dus ik zal maar opvolgen wat je in blog staat en mijn 5de map en 5de item publiceren. groetjes Denise