zondag 2 november 2008

Dare To Do Box September

Samen met Babs heb ik de uitdaging aangegaan van in2hobby voor de Dare to Do box. En vond het een super ervaring.
Babs en ik zijn samen gekomen om de DTDB te maken. Eerlijk gezegd hebben we een half uurtje niets gedaan, en enkel nagedacht wat we gingen doen, want voor ons beiden was het een echte uitdaging. En dan hadden we besloten om er een CD boekje van te maken, waar we onze foto's hebben opgebrand.
Moet zeggen, ben best tevreden over het resultaat die ik tot nu toe heb. moet dringend foto's laten afmaken van de Foto's die ik op cd ga branden. Want heb besloten om in deze CD box enkel onze reisvakanties in te plaatsen. Zo zitten die allemaal samen in 1 BOX


2 opmerkingen:

karin zei

wauw, het is echt geslaagd !

Anoniem zei

Hoi hoi,
Allereerst: bedankt voor je hele lieve bericht op mijn blog!
Waarschijnlijk had jij dan nog mijn oude blog? Nou, nu heb je de goeie hoor! :D

Ik ben door jou berichtje ook op jou blog komen kijken, en wat maak jij mooi werk voor creanijn zeg! heel erg leuk om te kijken hier.
Dus ik zal vaker komen kijken op je blog!

Fijne dag verder,

Groetjes Barbara