woensdag 9 juli 2008

Schets 25 + 26

Hallo hallo,

heb het zo druk de laatste tijd dat ik amper nog tijd heb om achter de computer te zitten. Jullie hebben nog wat LO's van mij tegoed. Hier zijn ze dan:

Schets 25 : Die foto's zijn van begin mei 2006. Senne werd in het ziekenhuis opgenomen met het rotavirus. Hij kon nog maar net lopen, en vond dat natuurlijk niet zo leuk om de ganse dag in een ziekenhuisbed te liggen.









Schets 26 : Daar heb ik weer 2 verschillende foto's voor genomen. Toen Senne klein was had hij een boekje, en als je die open deed zong het liedjes en dat vond hij SUPERLEUK.
De tweede LO moet ik nog wat tekst opplaatsen, samen met Papa vond hij het leuk om door het huis te krossen met zijn autootje.









Op naar de volgende.... Oh ja, deze zijn gemaakt met mijn restjes, zo geraken deze ook eens verwerkt. groetjes

Geen opmerkingen: